Direct contact? Bel: 020 - 854 00 42

HomeCrisis issues MKBInteren privé & pensioen

MKB Crisishulp ondersteunt MKB-ondernemers Haarlemmermeer met interen op privé en pensioenvermogen

Interen privé & pensioen

De zakelijke lasten betaalt u inmiddels privé, uw vermogen daalt en verdwijnt als sneeuw voor de zon. Waarschijnlijk loopt daarnaast uw pensioen gevaar. Een zeer onwenselijke situatie.

U weet dat deze situatie niet lang is vol te houden en tamelijk eenzijdig bij u als ondernemer ligt. Tijd om uw kosten drastisch terug te brengen. Maatschappelijk en via gerechtelijke uitspraken wordt steeds duidelijker dat ook van uw financier, leveranciers en verhuurder een passende bijdrage mag worden verwacht. En wellicht is het ook goed om eens naar uw personeelskosten te kijken. Er is immers een eindigheid aan deze privé-subsidiëring.
MKB-Crisishulp biedt graag zijn diensten aan om met u kosteloos te sparren over uw mogelijkheden.

Vraag vrijblijvend een adviesgesprek aan en bekijk samen met MKB-Crisishulp wat uw mogelijkheden zijn voor een meer houdbare situatie en vooral ook meer eerlijke verdeling.

Ook voor eventuele vragen kunt u ons contacten.

Kosteloos adviesgesprekUw ondernemersvraag